Demonica poesia

14:15:00 Devill Advocate 4 Comments

sursa:http://deligaris.deviantart.com/

Si poate sunt un monstru 
Ce-ti penetreaza mintea
Care-si blesteama ziua
Traind vremelnic clipa

Sunt naruit de vreme
Si zbor precum un fum
Sunt un barbat prea simplu
Si nici nebun  nu sunt

Ma vrei intrand in tine
Precum un biet dement
Si diavolul din mine
Te vrea pe postament

Cand minti ca nu ma minti
Si cand trezesti dorinti
Ma sorbi dintr-o privire
Lasand in urma sfinti

Si port drapele-n berna
Din ziua cand am fost
Un demon mult prea sincer
Si mort si doar un prost

Orgasmele-ti sunt sore
Si climax-ul ti-e frate
Si pot sa intru-n tine
Fara sa-mi dai dreptate

Sunt respiratia greoaie
Ce-ti sodomizeaza mintea
Sunt ingerul de paie
Ce-ti penetrez sorgintea

Si cand vibrez in tine
Si sunt deasupra ta
Cu mainile-n pletite
Te pierzi in lumea mea

Si-ti adulez privirea
Ce cauta in gol
Aceleasi simtaminte
Cand eu traiesc si mor

4 comentarii:

  1. M-am topit! :))
    Vreau sa scrie si despre mine un barbat astfel!
    N-am si eu noroc de un scriitor, la naiba! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat să îți urez un weekend frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooof! Asa de pasionale mi se par versurile astea. :)
    Foarte frumos scrii, Devill. Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!